2018. október 21., vasárnap


A Google Classroom

    A Google alkalmazás,amelyet választottam bármelyik órán alkalmazható, hiszen nincsen adott témához kötve. Ez egy olyan felület, amit én hozok létre a diákok és önmagam számára. 5.osztály felett bármelyik korosztálynak ajánlom. Email cím  vagy a kód alapján tudom a diákokat meghívni. Fel tudom jegyezni a házi feladatokat, a dolgozatok időpontját, illetve tudok külön bejegyzéseket is írni,illetve a tanulók is tudnak posztolni, amire könnyen tudnak válaszolni. Be tudom állítani azt is,hogy csak én tudjak posztolni. Kedvelt oldalt lehet a diákok számára, hiszen a felülete nagyon hasonlít a közkedvelt közösségi média felülethez, a Facebookhoz. Különösen azon órákra ajánlanám,ahol sok házi feladat van. 

A weboldalhoz a kód: mt9se6 
Illetve a cím.



A Google Hangouts alkalmazást én mindennapjaim alkalmazásának tekintem. Kifejezetten hasznos,hogy bármelyik Google alkalmazást használom a kis chatablak felugrik. Email cím alapján bárkit meg lehet hívni és teljesen ingyenes. Amit én hiányolok az a megosztott médiafájloknak egy külön felület. Viszont már sokkal inkább ezt használom a Messenger helyett. Telefonra is lehet alkalmazásként letölteni és szerintem kifejezetten hasznos,hogy nem kell külön weboldalt  vagy applikációt használni,hogy tudjunk üzengetni egymásnak, hanem egyben meg tudom oldani. Én mindenképpen fogom továbbra is használni. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése